tesshelena

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Dag 2- Min första kärlek..

Av Tess Burgess - 12 februari 2011 18:08

Det här var svårt.. jag anser inte att mina gamla förhållande kan vara 'kärlek'. Visst har man känt något för dom för dom har varit en del av ens liv och dom är en del till varför man är den man är idag. Man har haft både dåliga minnen och roliga minnen men det är egentligen inget man vill ta med sig till framtiden. Ur respekt till min nuvarande så tänker jag inte skriva om några ex och håller mig istället till en annan form av kärlek. Min första bästa vän. Min hund Lady. Hon var med ända sen jag var liten fram till jag var 12. Den bästa hunden man någonsin hade kunnat få. Hon var en golden blanding. Lady var alltid med överallt. Om jag var ute o cyklade eller om jag bara satt i trädgården så var hon alltid i närheten. Jag minns fortfarande när jag var ledsen så satt hon alltid vid min sida och jag satt o kramade om henne. Hon fanns alltid och jag berättade allt för henne fast hon inte kunde svara mig tillbaka. Ni sitter säkert o tror jag är galen som sitter o pratar med hundar men dom blir en del av familjen, dom blir en bästa vän. Jag är en hundmänniska och kommer alltid att vara det. När Lady gick bort var det en av dom sorligaste dagarna i mitt liv. Jag minns det fortfarande som det var igår. Pappade hämtade upp mig från bussen och vi körde en sväng och han berättade att hon hade gått bort. Hon var gammal och hon var i 'doggy heaven'. Jag kan fortfarande sitta o tänka på henne idag och känna mig ledsen men jag vet att hon har det bra var hon än är idag. Älskade hund.   




På tal om annat! Så vill jag att våra nya möbler kommer nu!! Vi måste dock vänta tills v9 och sen kommer soffbordet i april!! känns som evigheter! Men vi fick sålt den gamla soffan igår tack o lov. Det var på tiden. Så vi är helt sofflösa till v9 men det gör inte så mycket för nu får vi ligga i sängen o glo på tv. Det innebär lite extra mys.   


Lägger upp en bild på den nya soffan.. plus mattan och soffbordet vi bestämde oss för! Det var ganska roligt o se hjärtat springa runt med massa olika möbler för vi skulle kunna se vilken kombination vi gillade bäst. Här blev resultatet!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Burgess - 30 december 2011 21:33

Måste skriva av mig om en sak som jag stört mig på ett tag. Har en ja nu ex vän verkar det som.. Vi umgicks nästans hela tiden innan. Kallade henne en av mina bästa vänner.. vi delade allt o var så nära och hade så roligt ihopa.. jag saknar dessa tid...

Av Tess Burgess - 30 december 2011 18:29

            

CSK

Av Tess Burgess - 21 december 2011 21:04


USCH säger jag bara.. lund till kstd kändes som att flyttas från lyxhotell till ett fängelse. Det var hemskt. Massa blandade barn med olika problem från åldrarna 0-20. Personalen hade så mkt att göra och vissa blev så besvärade när man behövde hjälp ...

Av Tess Burgess - 19 december 2011 00:15

Först vill jag länka här http://hjartebarnsfonden.org/ . I år önskar jag mig att folk kunde skänka lite pengar till detta. Det hade varit underbart                       ...

Av Tess Burgess - 18 december 2011 18:42

Som jag berättade i förra inlägget så hade jag börjat pumpa och hon fick mat på flaska. Det var verkligen en sån lättnad att få veta exakt vad hon fick i sig och att hon inte fick anstränga sig för att äta! Vi var på täta UL hela tiden och träffade o...

Ovido - Quiz & Flashcards