tesshelena

Alla inlägg under september 2011

Av Tess Burgess - 14 september 2011 22:51

Tänkte jag har inte skrivit på länge så får slänga upp nåt litet.. har börjat pyssla massa här hemma känns det som.. tvättat alla leksaker och gosedjur o sånt ikväll.. samt överdraget till gungan mm... det är ju dags att börja känns det som.. dock har vi mkt att göra!! sjukt... För övrigt händer det inte så mkt om dagarna.. snart fyller man 25 o ja ångesten har väl slagit på lite :P .. haha 


Tänkte också meddela att jag kommer nog börja lösenordsskydda vissa inlägg här då jag börjar komma lite närmre att bebisen kommer o vissa saker vill man helst bara folk man känner ska läsa/se kort på mm.. Inte så kul att skriva ut lite mer privata saker för hela världen att läsa... men skicka gärna ett meddelande/mail till mig om du är intresserad av att få lösen som kommer stå på alla skyddade inlägg! 

Av Tess Burgess - 4 september 2011 13:18

Har inte bloggat på ett bra tag men tänkte jag slänger in bilder på bebis sakerna som blev inköpte på ullared igår! Vilken dag det var! Vi shoppade från 10.30 ända tills dom stängde kl 20:00.. och hemma var vi inte förrens midnatt! Så trött är man minst sagt idag! Men en upplevelse som alltid! 



  Badbalja, Spjälskydd och en amningskudde!

   Täcke + Kudde   2 Påslakanset + underlakan och ett extra örngott   Snutte filtar   Skötbordsöverdrag + Nagelkit + Borste   Mobile till sängen!   Några t-shirt och några vantar   En sovsäck och ett par pyjamas   En mamma tröja till mig med gott om plats för att växa till!   

Det blev lite annat smått och gått bla en ny matta till köket och annat smått plock men det är inget att visa bilder på! hehe 

Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards