tesshelena

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2011

Jaha.. det får väl bli en uppdatering nu då...

Av Tess Burgess - 18 augusti 2011 21:08

Hmm.. jag har faktiskt inte så mkt att skriva om.. har inte hänt så mkt. blir väl så när man inte mår bra o ligger hemma för det mesta. blir lite fix o lite städ.. eller ja det lilla man orkar. ganska tråkigt liv just nu. var nere på festivalen 2 dagar o kollade lite men det var inget för mig detta året.. blir väl så när man inte kan dricka! men man ska ju kunna ha roligt utan att dricka egentligen men ja en öl är väldigt lockande ibland. haha jag har iaf träffat en läkare i  veckan som var jätte bra! hon var så förstående och vill verkligen hjälpa mig ta tag i allt iom mina mag problem och hur jag har ont o så. skönt att man äntligen fick träffa någon som bryr sig! det blir sjukskrivning fram tills jag har beräknad förlossning iaf. det är en stor tyngd som lyfts iom man gått o oroat sig över hur man skulle göra om det inte hade blivit så.. man klarar knappt av att städa och diska här hemma.. hur fannnnn ska man då orka jobba?!?! nee man kan undra ibland. 


i bebis väg så har vi fixat det mesta. möblerna beställda, vagnen snart avbetald mm mm ... massor med kläder köpt.. o massa annat smått o gott! men får nog bli en tur till ullared för att köpa det som är kvar! sen har jag faktiskt fått känna lite nya rörelser.... igår såg jag förmodligen rumpan.. det blev en stor klump mitt på magen som rörde sig över och sedan försvann samtidigt som man kände hur det rörde sig inne i magen.. sen imorse fick jag känna min första revbensspark.. herregud va ont de gjorde!!! men men det är väl smällen man får ta ;) känner bara att jag vill ha ut h*n nu!!! eller ja jag vill ha november så h*n kan komma! haha... ni har kanske märkt att jag slutat lägga upp massa bilder på bebis saker jag köpte kläder o sådant.. men det är väl för färgerna har börjat bli ganska avslöjande och man vågar inte helt gå ut med vad det kommer vara iom de kan ha fel när de kollar på ultraljudet! men nu hoppas man dom såg rätt för man har ställt in sig på det. allt känns som det måste fixas nu och jag känner panik över det.. men jag måste lugna ner mig! har 3 månader kvar! ;) 



tycker också det är märkligt allt omkring en just nu... ingen verkar ha det bra och det är ganska sorgligt.. händer tråkigheter var man än kollar. är glad att jag har dom jag har runt omkring mig och att jag själv mår ganska så bra trotts att jag har ont i kroppen.. men det får man stå ut med så länge resten av livet är bra. får väl skriva sen igen.. orkar faktiskt inte sitta här mer nu! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Burgess - 30 december 2011 21:33

Måste skriva av mig om en sak som jag stört mig på ett tag. Har en ja nu ex vän verkar det som.. Vi umgicks nästans hela tiden innan. Kallade henne en av mina bästa vänner.. vi delade allt o var så nära och hade så roligt ihopa.. jag saknar dessa tid...

Av Tess Burgess - 30 december 2011 18:29

            

CSK

Av Tess Burgess - 21 december 2011 21:04


USCH säger jag bara.. lund till kstd kändes som att flyttas från lyxhotell till ett fängelse. Det var hemskt. Massa blandade barn med olika problem från åldrarna 0-20. Personalen hade så mkt att göra och vissa blev så besvärade när man behövde hjälp ...

Av Tess Burgess - 19 december 2011 00:15

Först vill jag länka här http://hjartebarnsfonden.org/ . I år önskar jag mig att folk kunde skänka lite pengar till detta. Det hade varit underbart                       ...

Av Tess Burgess - 18 december 2011 18:42

Som jag berättade i förra inlägget så hade jag börjat pumpa och hon fick mat på flaska. Det var verkligen en sån lättnad att få veta exakt vad hon fick i sig och att hon inte fick anstränga sig för att äta! Vi var på täta UL hela tiden och träffade o...

Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards