tesshelena

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Tess Burgess - 2 augusti 2011 23:08

Nu har jag varit dålig på att skriva ett tag igen! Inget ovanligt!!! Men iaf här kommer en uppdatering om vad som händer hos oss... 



I fredags var vi ute och åt på Casablanca och sedan gick vi på bio och såg Green Lantern. Bara Jag o Jeppe! :) Sen i lördags drog vi in till HBG på festivalen. Jävlar med folk säger jag bara aldrig igen och så trångt på tåget. Fick ju stå upp ett bra tag innan jag äntligen fick tag på någonstans att sitta. Det var olidligt! Speciellt värmen och inga fönster gick o öppna o man kunde inte röra sig! 



Idag har vi hjälpt några vänner flytta.. Eller ja Jeppe hjälpte dom o jag passade deras lilla lite grann så dom kunde få lite gjort. Lider verkligen med dom usch det är jobbigt att ha så mkt att göra när man flyttar! Drygt! Sen var vi nere i bowlinghallen en runda på kvällen och snackade med lite folk. 



Bebisen flyttar sig fritt och hela tiden känns det som. Nu kan man se tydligt uppe på magen hur det hoppar när den är i rörelse. Häftigt är det. Kan knappt fatta att jag har mindre än 4 månader tills jag blir MAMMA. Helt sjukt. Men jag blir glad om jag slipper det här onda jag har fått under bröstet. Känns som man brutit ett revben och där är ett stort blåmärke eller nåt. Obehagligt och det brinner! Det enda jag har hittat som hjälper för stunden är att ta en kylklamp utanpå tröjan! hehe Men sen har man ju ont i ryggen hela dagarna också o magen med för det mesta.. Man börjar bli ganska van vid allt de här onda!! 


   

Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards