tesshelena

Alla inlägg under mars 2011

Av Tess Burgess - 17 mars 2011 11:51

Jaha då har det gått ett bra tag sen jag bloggade sist! Förra helgen så var vi o bowlade på lördagen. Jag förlorade mot alla såklart o fick en tröst öl i pris.. HAHA 

 

Har varit iväg denna veckan både mån och tis i malmö på tester och intervju för skolan. Gick ganska bra. Nästa intag v13 men hon sa nästan alla platser var bokade o om man inte kom med nu så var nästa intag v24. Ett bra tag dit. Förhoppningsvis hittar man ett jobb innan dess istället.

 

Måndags var ju också en väldigt bra dag får jag väl säga. :)

 

I tisdags var vi o hälsade på våra mammor.. Det brukar vi göra ibland. Först åker vi till klippan o träffar mamma sen åker vi till perstorp o träffar svärmor.

 

Vet inte vad som händer i helgen. Ska troligen vara med Jennifer o Rogge på lördag men vi får se. :)  Annars har det inte hänt så mycket mer. Jag har ett ganska tråkigt liv. haha

                         

  

                        

Av Tess Burgess - 11 mars 2011 11:39

Jaha då har jag inte skrivit på några dagar. Har ju dock inte hänt sådär jätte mycket. I tisdags var jag med Petra och vi var ute och gick och sedan var vi o handla lite saker. Sen var jag på vattengympa med Ida. I onsdags hände inte så mycket och igår var jag på stan o fixa massa ärende sen fikade jag med Petra och vi stack sedan på Zumba. Fy satan säger jag bara. Vilken träningsvärk jag har idag men det var riktigt kul så blir fler gånger!

 

Jag fick en jätte fin ros av älsklingen på Internationella Kvinno dagen.

 

 

Vi har fått lära sally att hon inte får vara i soffan längre. Tyvärr så tar hon sats i den och sätter klorna i. Inte så kul nu när den är helt ny. Så hon nöjer sig med att ligga på matten!      

 

 

Dock har hon hittade ett nytt ställe! haha

 

  

 

 

Igår åt jag jordgubbar till 'efterrätt' när jag hade kommit hem från Zumba. MMMM

 

 

 

Jag blir så jäkla irriterad på vissa orginisationer! som AMS tex. 

Man får olika besked från olika folk. Det är riktigt störigt. Och snäsiga kommentarer får man med när det är DOM som har gjort fel! gahh! jaja jag fick rätt till slut så skönt :) Intervju och tester på Mån o Tis på Lernia. Skoj att komma iväg lite. 

 

 

Måste nog börja en utredning för min mage igen! Har äntligen varit o listat mig här i hässleholm så jag får ta tag i det! Hemskt att alltid ha ont i magen. Har sagt länge jag behöver göra det. Men det är alltid lättare att skita i det så klart.

 

 

 

  

 

 

Annars idag blir det att dra ner till AMS för andra dagen i rad o skriva på lite papper. Får se vad vi hittar på ikväll.

 

 

     

Av Tess Burgess - 7 mars 2011 23:10

Idag har jag minsann putsat fönsterna ute på balkongen.. och städat hela balkongen! duktig man kan vara ibland... Även ringt en jäkla massa samtal hit o dit som behövde göras! Annars har de inte hänt så mycket.. Har bakat en paj och vi åt Indiskt till kvällsmat .

 

 

 

Jag stör mig fruktansvärt på vissa människor! Verkligen. Stå upp för vad du tycker och tänker om en människa o sitt inte o få dom att tro att du gillar dom. Falska människor har inga plats i mitt liv. Hellre få BRA äkta vänner än massor med idioter som snackar skit hit o dit!

 

 

Fick förresten också brev ifrån skolan idag. Ska ner på fördjupad studiebesök och tester nästa mån + tis. Det var på tiden. ska bli kul o komma igång med något!

Av Tess Burgess - 3 mars 2011 20:07

Äntligen har dom nya möblerna kommit! Dock fattas det soff bordet för den kommer inte förrens v16 eller nåt..   


Här kommer lite bilder!

Ni får ursäkta alla kostiga vita fläckar på bilderna! måste nog rengöra linsen på kameran!


Sally utforskar!

 



Röran i hallen med alla kuddar mm!

   


Äntligen färdig!

 



Min lilla mys hörna! Där jag sitter just nu haha

 



Stolarna till köksbordet bakifrån..

 




Och hela köksbordet!

 



Som jag lovade sist här kommer bilder på dom nya hall mattorna!

 




Sally skulle såklart testa för att kolla så de var sköna.

 



Idag har jag o baby varit ute på stan hellla dagen lång! så mysigt.. vi var även på jysk och på blomsterlandet.. passade på att köpa några nya växter till sovrummet!

 



och hello kitty tofflor till mig som var på rea för 75kr! Nu slipper man frysa om fötterna! hehe

 




Imorgon åker Sallys tratt! Wooo :) Det ska bli otroligt skönt. Hon är så irriterad på den hela tiden nu känns det som.


Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards