tesshelena

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Tess Burgess - 17 februari 2011 20:31

ALDRIG MER VINYLAHEM!!! Dom har fått HATMELJ av mig nu ska jag lova! Försökte sätta upp en av deras väggtexter vilket INTE gick alls! Så står det att man kan använda en hårfön speciellt nu på vintern när väggarna är kallare. Jaha vad händer då.. jo hårfönen överhettar exploderar o börjar brinna! Så nu måste jag till Elgiganten imorgon o köpa en ny! Sen så var jag tvungen att försöka limma upp den o bara trycka dit den på väggen vilken resulterade i att hela skitet gick sönder! Fick upp ett ord och det blev så här!  




Annars så har jag bakat lite idag. Blev en kladdkaka och en tiger kaka! Bra o ha i frysen ;)


 



Och jag har bokat tid till Sally. Hon ska steriliseras på tisdag. Skönt för henne o slippa vara pilsk! hahaha Här sitter hon o kollar på AFV det var med hundar o katter.. o hon ville bara hoppa in i tvn!


 



En annan kul sak! Dom ringde från Hässleholms möbelaffär idag och tydligen har vår nya soffa plus vårt nya kökbord och stolar kommit in! 2 veckor tidigare än vi hade tänkt! Så det blir att hämta dom imorgon eftermiddag! :)



Tänkte jag lägger upp en bild på en av de andra väggtexterna jag har fått upp! Dock INTE från viynlahem.. denna är inköpt på tradera! MYCKET bättre kvalité tro det eller ej!



 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards