tesshelena

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Tess Burgess - 13 februari 2011 22:40

  Mys! mina 2 älsklingar

  Leker model!   Vässa klorna! gottttt

Av Tess Burgess - 13 februari 2011 17:45

Helene Sandahl-Mamma- Min mamma är född i södertälje men flyttade sedan till Malmö när han var bara nåt år. Hon fyller år den 19 April och blir 51. När mamma var ca 20 åkte hon till usa för att bli au pair i Kalifornien. Hon letade sedan upp några släktingar som hon hade på Cape Cod (där jag kommer ifrån) och åkte dit för att hälsa på. I denna byn träffade hon pappa och dom gifte sig snart därefter. Pappa och hon var gifta i 18 år och skilde sig när jag var 15. Då flyttade hon tillbaka till Sverige till ett hus i Vollsjö. Vi är ganska nära varandra idag och kan prata om allt. Fast nu bor man inte så nära så man har lite längre så man träffas inte så ofta som innan.



Alan Burgess-Pappa- Pappa är född och upvuxen i Wellfleet (min hemma by) på samma väg som han nu äger. Där bor han granne med min farfar och styv farmor som har tidigare ägt vägen. Han jobbar åt kommunen med reperationer och han är egen företagare vid sidan om. Pappa är Portugesisk, Brittisk och Tysk i grunden. Så man kan väl säga att man har blivit en jävla blandning. Han har precis fyllt år den 11 feb och han blev 53 år. Han är en väldigt sträng och hård personlighet men det är bara en fasad. (säkert där jag har fått mitt ifrån). Vi har ok kontakt men det är svårt när man bara har telefon! Vi tycker o tänker väldigt olika så det blir många diskussioner oss imellan! Jag och Jesper var precis och hälsade på honom och hans fru + min bröder i Florida då han bjöd på en resa i julklapp. Det var väldigt trevligt! Varmt o gott!

Av Tess Burgess - 13 februari 2011 00:09

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards