tesshelena

Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Tess Burgess - 27 februari 2011 21:18

  Glömde kommentera i förra inlägget att jag tycker ni läsare kan länka till eran egna bloggar så man kan få läsa lite! Har ganska många besökare varje dag men vet ju inte vem ni är!



 

Av Tess Burgess - 27 februari 2011 20:27

  BB om en halvtimme! wooo får se vem som åker ut.. jag gillar inte Cilla.. hon kan dom gärna göra av med! Men det blir kanske inga som åker iom att Rickard och Ebba gick ut självmant! FANNNNN var ju kul med ett hemligt par där inne.. Aja vad ska man göra... Har iaf följt glashuset ganska mycket nu i veckan tråkigt det är slut men hoppppppppassssssssss att Gurkan kommer med! Han är lätt bäst av alla i BB... Detta har varit en ganska störig dag. Sally har lekt jävel som vanligt och grannarna för ett jävla liv.


Ikväll har jag haft en pamper kväll.. Dvs att jag tagit det lugnt o tagit hand om mig själv :P Rakat benen, plockat mina chewbaka ögonbryn vilket jag har behövt länge! Klippt o filat naglarna :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards