tesshelena

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Tess Burgess - 28 februari 2011 21:01

Hatar verkligen måndagar.. Vet inte varför.. men ja de gör nog alla   Idag har det inte hänt så mycket. Har sorterat alla mina o Jeppe's kort i fotoalbum då vi hade så många som låg i en pärm. Även beställt en massa kort från Extra film som jag ska lägga till där. Lite från Bulgarien och några på mig o Jeppe o lite från Florida resan.



Jag har varit så jäkla sugen på Graffiti så idag gjorde jag egna bak potatisar.. Med kassler, sallad, paprika, rödlök, annanas, majs och gräddfil. Sjukt gott! :)


Imorgon ska jag träffa Ida och jag ska passa Isabella medans hon klipper sig.. sen blir det väl fika :)


Längtar till Big Brother ikväll gud så skoj nu när GURKAN är med!!


Bara en sak till att säga... HÄMNDEN ÄR LJUV LAITILA!!!   




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards