tesshelena

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Tess Burgess - 23 februari 2011 13:58

Har inte skrivit på några dagar.. Puhh hade en helvetes helg och har inte riktigt orkat! men men nu är jag tillbax :) Dagens inlägg är min dag.. men det blir en ganska tråkig dag att skriva om då jag bara är hemma med Sally som var hos vetrinären o steriliserades igår. Duktig var hon iaf! Hon var redan igår kväll ganska pigg o var uppe o hoppade på alla köksstolar som vanligt.. O idag har hon varit lika jobbig på morgonen o kommer o ska mysa med mig som hon alltid gör.. Busig är hon också redan! Skönt    Hon har fått en tratt som hon ska ha i 10 dagar.. hon får lite spel på den ibland men inte så besvärad som jag trodde hon skulle bli. Igår gick hon in i allt o kom inte fram någonstans för hon fattade inte riktigt men idag verkar det gå lite bättre. :)

Denna var när vi precis kommit hem med henne igår och hon var fortfarande sövd.



Och idag är vi pigga!

 

Även fått upp några nya väggtexter.


   


Snart kommer älsklingen hem från jobbet :)

 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards