tesshelena

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

Dag 1- Om mig

Av Tess Burgess - 12 februari 2011 00:41

Tess heter jag. 24 år. Fyller den 19 september. Jag bor i Hässleholm tillsammans med min sambo Jesper   och vår katt Sally   som är 7 månader. Jag är född och uppvuxen i USA. Kom hit 2005 då jag hade träffat en kille som visade sig vara det största misstaget jag kunnat göra :P Jag är en ärlig person och säger nästa alltid vad som finns i huvudet på mig.. ibland kan det vara farligt. Min familj och vänner kommer alltid i första hand. Men fuckar du mig så fuckar jag dig 10 ggr värre. Jag gillar inte folk som ljuger och utnyttjar en. Dom behövs inte i mitt liv. Jag lever för mig själv och ingen annan. Gillar du inte hur jag lever mitt liv så behöver du inte vara en del av den. Det väljer du själv. Jag är väldigt känslosam men har svårt för att visa mina känslor för det mesta. Just nu är jag helt arbetslös men väntar på besked om skolan i Malmö. För övrigt så lever jag i nuet och längtar efter ett långt liv tillsammans med min älskade. Jag tränar (försöker) så fort jag har tid och är ute mkt på stan. Att fika har blivit något man gör lite för ofta! Men man kan inte motstå en kaffe latte! Hoppas ni gillar vad jag skriver men kom gärna med lite tips o råd! Det tar jag tacksamt emot! Och fråga gärna om ni vill! Det gillar vi!   

 
 
Ingen bild

Jennifer

12 februari 2011 18:54

älskar dig min underbara vän...<3

 
Ingen bild

Ida

13 februari 2011 13:26

Haha, reagerade direkt när jag läste "kan inte motstå en kaffe latte". Det är smarrigt värre! Gärna lite tilltugg som t.ex ett chokladwinerbröd, det hade inte suttit fel :-)

Tess Burgess

13 februari 2011 17:44

haha ne så är det.. får snart ut o fika känner jag! ;) har gjort is kaffe latte här ikväll på kaffe som vi köpte i usa.. gott gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Burgess - 30 december 2011 21:33

Måste skriva av mig om en sak som jag stört mig på ett tag. Har en ja nu ex vän verkar det som.. Vi umgicks nästans hela tiden innan. Kallade henne en av mina bästa vänner.. vi delade allt o var så nära och hade så roligt ihopa.. jag saknar dessa tid...

Av Tess Burgess - 30 december 2011 18:29

            

CSK

Av Tess Burgess - 21 december 2011 21:04


USCH säger jag bara.. lund till kstd kändes som att flyttas från lyxhotell till ett fängelse. Det var hemskt. Massa blandade barn med olika problem från åldrarna 0-20. Personalen hade så mkt att göra och vissa blev så besvärade när man behövde hjälp ...

Av Tess Burgess - 19 december 2011 00:15

Först vill jag länka här http://hjartebarnsfonden.org/ . I år önskar jag mig att folk kunde skänka lite pengar till detta. Det hade varit underbart                       ...

Av Tess Burgess - 18 december 2011 18:42

Som jag berättade i förra inlägget så hade jag börjat pumpa och hon fick mat på flaska. Det var verkligen en sån lättnad att få veta exakt vad hon fick i sig och att hon inte fick anstränga sig för att äta! Vi var på täta UL hela tiden och träffade o...

Ovido - Quiz & Flashcards