tesshelena

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Tess Burgess - 30 december 2011 21:33

Måste skriva av mig om en sak som jag stört mig på ett tag. Har en ja nu ex vän verkar det som.. Vi umgicks nästans hela tiden innan. Kallade henne en av mina bästa vänner.. vi delade allt o var så nära och hade så roligt ihopa.. jag saknar dessa tiderna.. och när hon behövde mig fanns jag alltid där! ALLTID med öppna armar.. stöttade så gott jag kunde.. hon gick igenom en svår tid och jag var där hela vägen även min mamma fanns där för denna personen.. sen under min grav blev det lite fel och jag blev arg på henne över en sak.. sen dess har hon inte hört av sig ett SKIT.. och nu allt detta med minna när jag behöver stöd från mina vänner.. har inte hört ett enda ord ifrån personen sen den händelsen! Jag är så förbannade o besviken o jag vet inte allt! Jag hade behövt dig nu och nu är du som död för mig det är tråkigt.. men man ser väl vem sina äkta vänner är. Tycker bara det är orättvisst när man stöttat en så mkt genom sina svåra stunder o sen kan dom inte ens höra av sig när man själv går igenom ett rent helvete! 

Av Tess Burgess - 30 december 2011 18:29

            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards