tesshelena

Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

SÅ TRÖTT!!

Av Tess Burgess - 18 maj 2011 20:42

  Jag är så fruktansvärt irriterad och arg på en viss person just nu! Du anar verkligen inte. Falskare människor får man verkligen leta efter. Du tjatar hela tiden på att man är så bra vänner och allt sådant men sen snackar du skit bakom ens rygg. Och detta gäller ju inte bara mig för till mig snackar du skit om ALLA dina andra vänner precis som ingenting. Jag är så trött på att få höra att du går o snackar. Fast jag har slutat ha så mycket kontakt med dig och slutat berätta saker för dig så hittar du på grejer och går och försöker verkligen dra ut saker från andra. Jag skriver av mig här för denna människan går INTE att prata med dom om saken. De går bara i attack o sen snackar skit till alla sina andra vänner om en o får en o påstå som den värsta människan som finns. Det är ingen som pallar ta diskussionen med personen i fråga för dom orkar inte med allt tjat o gnäll. Men jag är SÅ jävla trött på det! Jag är rädd att jag kommer spricka av ilska snart alltså. De gnäller på att andra vänder dom ryggen och bråkar med dom och man har inte förstått varför innan förrens nyligen. När hela sanningen har kommit fram om allt dom har ljugit om. Det är helt sjukt! Människan saknar verkligen empati, medkänsla och allt det andra som man borde ha. Jag LÄNGTAR till den dagen alla kommer på hur du är och du står där helt själv. Men även då kommer du inte inse vad du har gjort för fel för sådan är du. FY OCH USCH FÖR DIG!  ps.. allt du snackar kommer tillbax till en 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Burgess - 30 december 2011 21:33

Måste skriva av mig om en sak som jag stört mig på ett tag. Har en ja nu ex vän verkar det som.. Vi umgicks nästans hela tiden innan. Kallade henne en av mina bästa vänner.. vi delade allt o var så nära och hade så roligt ihopa.. jag saknar dessa tid...

Av Tess Burgess - 30 december 2011 18:29

            

CSK

Av Tess Burgess - 21 december 2011 21:04


USCH säger jag bara.. lund till kstd kändes som att flyttas från lyxhotell till ett fängelse. Det var hemskt. Massa blandade barn med olika problem från åldrarna 0-20. Personalen hade så mkt att göra och vissa blev så besvärade när man behövde hjälp ...

Av Tess Burgess - 19 december 2011 00:15

Först vill jag länka här http://hjartebarnsfonden.org/ . I år önskar jag mig att folk kunde skänka lite pengar till detta. Det hade varit underbart                       ...

Av Tess Burgess - 18 december 2011 18:42

Som jag berättade i förra inlägget så hade jag börjat pumpa och hon fick mat på flaska. Det var verkligen en sån lättnad att få veta exakt vad hon fick i sig och att hon inte fick anstränga sig för att äta! Vi var på täta UL hela tiden och träffade o...

Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards