tesshelena

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Tess Burgess - 17 maj 2011 18:51

Har precis ätit lite mat. Blev mina berömda piroger ;) mums. Jag är svin trött just nu o vet inte vart jag ska ta vägen. Behöver plocka in tvätten och jag behöver städa men det blir väl inte av det heller idag. Var hos vetrinären innan med Sally eftersom hon har fått en stor knuta på magen där dom hade snittat henne när hon steriliserades. Dom misstänker att det är bråck. Jätte roligt, så det blir OP för henne imorgon. Det är svårt att försöka få dagarna att räcka till just nu känns det som. Ska vara ute på miroi m-f 8-16. Men man har så mycket annat man måste fixa under dom timmarna också. Tur dom är flexibla och tillåter att man tar ledigt ganska mycket. Tog ledigt hela dagen idag eftersom jag skulle med katten så det blev 'hemma studier' och sen imorgon måste jag säga att jag måste gå vid middag för jag ska hämta katten på eftermiddagen och Jeppe jobbar så han kan omöjligt hämta hem henne. Ska också börja jobba nu igen. Lör + sön blir dom första dagarna tillbaka på mitt gamla jobb. Kommer vara ett stort plus att få in lite extra pengar nu till allt som behövs köpas plus att det är så tråkigt att vara här hemma ganska mycket. Sen saknar man ju en del människor där med.  Kommer va intressant o se hur man får allt o gå ihopa nu! Men tur att tröttheten har släppt ganska bra nu så att man orkar mer. Ser fram emot den 28e maj för det blir nästa lediga dag för mig. hehe

Av Tess Burgess - 17 maj 2011 13:45






Har tagit bilder på magen varje vecka sedan v9 för att man ska kunna se och ha något att titta tillbax på senare. Tycker det märks ganska stor skillnad redan nu i v14.   Dock ser man bara fetare ut men jaja! haha   



Förresten! Så kan ni gärna gå in på min omröstning på facebook o rösta på om ni tror det blir en pojke eller flicka! :) 

http://www.facebook.com/home.php?sk=question&id=10150243372138933






Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards