tesshelena

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Tess Burgess - 26 maj 2011 18:34

Ni kanske tycker det är tjatigt allt om bebisen.. tom Jeppe kan tycka jag är tjatig om det men det är det mitt liv krestar omkring just nu så det får ni stå ut med!   Var på H&M innan med Jeppe och han köpte 2 fina bodys och 2 par byxor. Samt ett set med 6 delar. Lägger upp bilder på massa grejer vi har köpt längre ner här! Har klickat hem en liten söt 'åkpåse' som är filt liknande på tradera. Helt ny! Vilka fynd man kan göra. Och sedan en bärsele med som mamma ger oss i present! Nu får vi ta en liten paus med att köpa saker.. Men bra man kan ta lite varje månad så blir det inte så dyrt varje månad.






Fick ett samtal innan från ett företag där jag har sökt jobb som butiksdemonstratör och dom ville jag skulle börja imorgon. Blev lite snabbt in på det men men det ska väl gå bra. Kommer vara behovsanställd så dom ringer väl när det behövs. Men kommer va kul o prova på något nytt! Skönt med 2 olika jobb så man kan variera lite.  

Här kommer alla bilder!

                     




 




Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards