tesshelena

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Tess Burgess - 5 maj 2011 11:18

Har inte varit inne o skrivit för mycket nu.. Men här kommer det en liten uppdatering. De flesta av er vet om att vi väntar en liten nu. Som är beräknad att komma i November. Vi har varit på inskrivning och vi har varit och sett den lill* på ett tidigt ultraljud. Det var så skönt att få se och se så att allt var bra. Man kunde verkligen lugna ner sig då. Det mesta oron har släppt kan man ju säga. Jag måste erkänna jag började faktiskt ta 'magbilder' i vecka 9 bara för att man ska kunna jämnföra vecka för vecka. Det märks redan skillnad men det är ju bara svullnad. Men man ser klart o tydligt. Dock har jag gått ner i vikt istället för upp eftersom jag har kräkt ganska mycket. 


Ett litet tillägg med... Om någon har baby grejer dom vill sälja/ge bort får ni gärna säga ifrån! Inget jag behöver hämta just nu med detsamma för där finns tid.. Men bra o se om där finns någon! 






Sen så har jag också börjat skolan ute på Miroi. Det är ganska tråkigt men men det är nåt att göra om dagarna. Gick hem tidigare idag för att jag skulle kunna börja läsa min bok som jag eventuellt ska skriva en recension om.  Det blir inget plugg nere i malmö som det var planerat eftersom jag aldrig kommer hinna gå färdigt den innan bebisen kommer. Lika bra o ta det senare isf om man fortfarande är intresserad om nåt år, 













Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards