tesshelena

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Tess Burgess - 15 juli 2011 15:07

Idag händer inte så mycket.. sitter mest och lyssnar på musik och behöver in i duschen eftersom Petra kommer om ett tag... Men men snart..



sitter o lyssnar på lite musik älskar denna låten...




Annars har det inte hänt så där jätte mkt.. Är ju mest hemma o gör vad jag orkar. Inte så kul att vara sjukskriven men så får det bli när man inte klarar av att jobba.. Känns som jag knappt klarar o fixa de som behövs här hemma utan att man får riktigt ont i ryggen.. Allt är påfrestande.. även att bara sova.. ibland vaknar jag och har förmodligen lagt mig i en konstig ställning.. aj aj säger jag bara...



Idag är den lilla väldigt aktiv i magen min.. Är i Vecka 22 idag. :) Får snart lägga upp en bild :D... kul att man börjat använda massa mamma kläder med.. jag säger bara en sak.. fy fan vad sköna dom är.. kommer aldrig vilja använda vanliga jeans igen :P haha.. På tal om bebis så fick Jeppe äntligen känna det lilla livet idag. När jag vaknade så kände jag hur det höll på där inne så ropade in han direkt! Kommer nog aldrig glömma ansiktsuttrycket.. hehe.. det är så mysigt.. dock fick han bara känna några stycken eftersom dom inte är sådär jätte krafitga på utsidan ännu.. Men det kommer!


Den här påminner så mkt om tiden man bodde i perstorp i min lilla rondell 2a :P eller hur Sabina?




Ska nog ta o skaffa mig en sån här känner jag.... Bättre o billigare än bil ju!!



Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards