tesshelena

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Snodde denna av Jasse! lite tidsfördriv

Av Tess Burgess - 14 april 2011 14:30

1. Hur gammal är du om fem år? 29 :O
2. Vem var den sista du träffade? Jeppe
3. Hur lång är du? 164
4. Vilken var den senaste film du sett? I rymden finns inga känslor
5. Vem ringde du senast? Jennifer
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ida. får du mina medd?
7. Var är dagens planer? sova!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa för det mesta
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? när jeppe fyllde år tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? 10?
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Den är hemlig
15. Vilken plats föredrar du minst? Inuti mitt huvud! haha
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det vet bara ödet!
17. Vad skrämde dig som barn? Mannen under sängen och alla skräckfilmer jag kollade på! och kvinnan i speglen!
18. Vem fick dig att skratta senast? vet inte jeppe tror jag!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? alla kan väl äga det ovasett ålder?
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar men sitter på en stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? med för det mesta
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? många ggr
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor eller barfota
26. Är du social? Ja om jag vill
27. Vilken är din favoritglass? daim strut och viol kul glass.. och all is glass!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva gott!
29. Tycker du om Kinamat? det är kärlek
30. Tycker du om kaffe? nja det är gott ibland helst iskaffe!
31. Vad dricker du till frukost? apelsinjuice och oboy och te! eller något av det!
32. Sover du på någon särskild sida? höger eller mage
33. Kan du spela poker? nej men jag vinner alltid ändå
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? ja
40. Föredrar du havet eller en pool? både
41. Vad spenderar du helst pengar på? hmm tradera?
42. Äger du dyra smycken? nja inte så dyra väl
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? popcorn
45. Vem är den roligaste människan du känner? din baba
46. Välj ett ärr på din kropp? Hmm mitt knä.. när jag körde rakt in i ett träd på en 3 hjuling när jag var ca 10.
47. Vad har du för ringsignal? wyclef sweetest girl
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? 15 minutes helsingborg
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter? japp!
53. Vilken var den senaste bok du läste? herregud vet inte. började en för ett tag sen men det varade inte länge.
54. Läser du dagstidningen? kollar igenom
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej men jeppe köper varje dag
56. Dansar du i bilen? ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? saker om ett försäkringsbolag
59. När var du i kyrkan senast? hmm?
60. Vilka personer utmanar du? utmanar ingen.. men förmodligen är där någon som har lika tråkigt som jag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tess Burgess - 30 december 2011 21:33

Måste skriva av mig om en sak som jag stört mig på ett tag. Har en ja nu ex vän verkar det som.. Vi umgicks nästans hela tiden innan. Kallade henne en av mina bästa vänner.. vi delade allt o var så nära och hade så roligt ihopa.. jag saknar dessa tid...

Av Tess Burgess - 30 december 2011 18:29

            

CSK

Av Tess Burgess - 21 december 2011 21:04


USCH säger jag bara.. lund till kstd kändes som att flyttas från lyxhotell till ett fängelse. Det var hemskt. Massa blandade barn med olika problem från åldrarna 0-20. Personalen hade så mkt att göra och vissa blev så besvärade när man behövde hjälp ...

Av Tess Burgess - 19 december 2011 00:15

Först vill jag länka här http://hjartebarnsfonden.org/ . I år önskar jag mig att folk kunde skänka lite pengar till detta. Det hade varit underbart                       ...

Av Tess Burgess - 18 december 2011 18:42

Som jag berättade i förra inlägget så hade jag börjat pumpa och hon fick mat på flaska. Det var verkligen en sån lättnad att få veta exakt vad hon fick i sig och att hon inte fick anstränga sig för att äta! Vi var på täta UL hela tiden och träffade o...

Presentation


Välkommen till min värld!

Baby!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards